Pojemność silnika35,2 cm³
Moc silnika2,6 KM – 1,9 kW
Pojemność zbiornika oleju / paliwa0,22l / 0,32l
Waga4,2 kg
Łańcuch (podziałka x szerokośći).325″x0.50″
Długość prowadnicy33cm/13″
Moc użyteczna urządzenia2,4 KM – 1,8 kW
Pompka rozruchowatak
Pompa olejowaautomatyczna (regulowana)/nie podaje oleju na biegu jałowym
Poziom drgań5,2 m/s2 (lewa)/ 6,5 m/s2(prawa)
System anywibracyjny3 sprężyny + 2 amortyzatory

PILARKA ŁAŃCUCHOWA GS 371 13"/.325"

Pilarki łańcuchowe skonstruowano w odpowiedzi na potrzeby użytkowników prywatnych, którzy wykonują czynności okrzesywania, podkrzesywania, przecinania drewna o małej lub średniej średnicy, a także do cięcia drewna do kominka. Pilarki łańcuchowe zostały zaprojektowane przy zastosowaniu najwyższej klasy technologii i gwarantują najlepsze parametry w swojej kategorii. Pozwalają na osiągnięcie maksymalnych wyników bez wysiłku i w znacznie krótszym czasie.  

  • Automatyczna pompka olejowa wykonana z aluminium: zapewnia właściwy wydatek w pełnym zakresie pracy oraz maksymalną trwałość.
  • Cyfrowa cewka z elektroniczną regulacją, która zmniejsza wysiłek przy uruchomieniu oraz umożliwia zmniejszenie zużycia paliwa.
  • Dwupierścieniowy tłok, niklowany cylinder oraz kuty wał korbowy i korbowód zapewniają właściwe osiągi przez cały czas żywotności.
  • Modele posiadają wiele nowoczesnych rozwiązań, np. wieloelementowy tłumik lub pokrywa filtra otwierana bez konieczności stosowania narzędzi, co ułatwia konserwację.
  • Model dostępny z silnikami Burn Right spełniającymi wymagania normy emisji zanieczyszczeń Euro2.

GS 371 w wersji z układem tnącym o podziałce .325″. Zaletą tego układu w porównaniu z dotychczas stosowanym 3/8″ hobby jest wyższa wydajność. Liczba zębów tnących łańcucha .325″ jest większa w porównaniu z łańcuchem 3/8″ hobby, przy tej samej długości roboczej łańcucha.

Nie bez znaczenia jest również profi zęba tnącego. Zęby tnące łańcucha .325″ charakteryzują się profilem typu półdłuto, dzięki czemu są stosunkowo odporne na naturalne stępienie, a wąska płytka górna nie obciąża zbytnio układu przeniesienia napędu, umożliwiając płynną pracę.

Close Menu